ایده هایی برای تزئین چیدمان عروسی

ایده هایی برای تزئین چیدمان عروسی

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
  • در : تزئینات عروسی

قطعا مراسم عروسی می تواند به یکی از بهترین خاطرات زندگی تبدیل شود. از همین روست که زیبایی و نحوه چیدمان وسایل در آن اهمیت خود را پیدا می کند. اگر نمی دانید باید چه کار کنید یا از ایده های تکراری خسته شده اید، نگران نباشید، ما در این پست چندین طرح و ایده را در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از آن ها و حتی شخصی سازی کردنشان، مراسم عروسی خود را به بهترین شکل برگزار کنید. در ادامه ۶ ایده برای تزئین چیدمان عروسی را توضیح می دهیم.

چراغ های ریسه ای را آویزان کنید

دیزاین عروسی

با چراغ های ریسه ای که از سقف فضای پذیرایی شما آویزان می شوند، یک فضای عاشقانه ایجاد کنید. اگر در حال برگذاری مراسم در فضای باز هستید، می توانید چراغ ها را به درخت ها و شاخه ها آویزان کنید تا حس جدیدی را پدید آورید. نورپردازی خلاقانه یکی از بزرگترین ترند های عروسی برای سال ۲۰۲۱ است. چراغ های ریسه ای همراه با شمع و لامپ های نئونی می تواند زیبایی بصری خوشایندی را ایجاد کند که فضای مراسم شما را دگرگون می کند. این نوع چراغ ها را می توانید از فروشنده های محلی اجاره کنید و یا اگر با قیمت مناسب پیدا کردید، می توانید بخرید تا در دیگر جشن ها و مراسمات نیز از آن ها استفاده کنید. نورپردازی جزئیات کلیدی است که محل پذیرایی شما را برجسته می کند و یکی از بهترین ایده های تزئین عروسی است که مورد علاقه ماست.

عناصر روی میز ها را ساده نگه دارید

تزئین چیدمان عروسی

عناصر و موادی که بر روی میز ها قرار می گیرند، یکی از اجزای مهم در پذیرایی و جشن های شما هستند و اگر متناسب با فضا نباشند، جلوه بدی به جشن خواهند داد. میهمانان دوست دارند تا آرایش میز را مخلوط کنند و به هم بریزند بنابراین چیدمان چشمگیر ممکن است باعث حواس پرتی شود. تزئینات ساده می توانند به همان اندازه مؤثر و قابل بیان باشند. خوشه های گل مینیمالیستی، گلدان های کوچک، شمع و رومیزی همه می توانند به عنوان قطعه های تأثیرگذار عمل کنند. هنگام برنامه ریزی برای تزئینات جشن عروسی، مراقب فضای خود و اینکه چگونه وسایل آن می تواند آن را تکمیل کند، باشید.

یک فضا برای نشستن و استراحت میهمانان ایجاد کنید

تزئین چیدمان عروسی

تزئین چیدمان عروسی

به میهمانان خود گزینه های زیادی برای نشستن در یک اتاق یا فضای دنج دهید. برخی از شرکت های اجاره دهنده ممکن است صندلی های اتاق نشیمن، مبل یا کاناپه هایی را برای افزابش فضای پذیرایی شما ارائه دهند. (فضای شما ممکن است مبلمان جایگزین دیگری نیز داشته باشد که می تواند به عنوان دکوراسیون استفاده شود). فضا را با ایده های خود به استراحت گاهی تبدیل کنید تا میهمانانی که نمی رقضند، در آن جا مستقر شوند. محل استراحت را نیز به عنوان تم عروسی خود در نظر بگیرید. رنگ مبلمان ها و روکش ها را متناسب با عروسی انتخاب کنید.

یک دیوار سبز طراحی کنید

دسته گل ها در همه جا وجود خواهند داشت. اگر به دنبال ایده ای برجسته برای دکوراسیون عروسی هستید، یک دیوار سبز را درنظر بگیرید. دسته ای از گیاهان زندگی تازه ای را در فضای پذیرایی شما ایجاد می کنند و همچنین می توانند یک پس زمینه عکسی منحصر به فرد باشند. می توانید این دیوار را به صورت پیشفرض خود رها کرده و یا از لامپ های نئون یا ریسه ای برای تزئین بیشتر آن استفاده کنید. آن را می توانید در هر مکانی قرار دهید، اما اگر به دنبال بیشترین کارایی هستید، می توانید آن را در پذیرایی قرار دهید.

پارچه ها را بر روی سقف بکشید

تزئین چیدمان عروسی

تزئین چیدمان عروسی

قدرت پارچه را دست کم نگیرید. سقف های تزیین شده با پارچه می تواند نشانه ای از تجملات پر زرق و برق را به مکان شما اضافه کنند. از پارچه سفید برای رسمی جلوه دادن استفاده کنید و از پارچه های رنگی برای تنوع و زیبایی بیشتر می توانید استفاده کنید. سقف های پارچه ای توجه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد، بنابراین در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

استفاده از فانوس های کاغذی زیست تخریب پذیر

تزئین چیدمان عروسی

تزئین چیدمان عروسی

برای اینکه جشن عروسی خود را مانند یک رویا تجربه کنید، فانوس های کاغذی زیست تخریب پذیر را در سراسر فضا آویزان کنید. مانند چراغ های ریسه ای و شمع ها، فانوس های کاغذی نیز درخششی نرم و جذاب ایجاد می کند. با یک طراحی عالی، فضای عروسی را مانند فیلم های سینمایی و رویایی درست کنید.