ایده ها و طرح هایی جالب برای تزئین دکوراسیون عروسی

ایده ها و طرح هایی جالب برای تزئین دکوراسیون عروسی

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
  • در : تزئینات عروسی

با پستی دیگر در مورد طراحی و دیزاین دکوراسیون عروسی در خدمت شما هستیم. طرح های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که برای دکوراسیون عروسی معرفی شده اند اما انتخاب بهترین آن ها اغلب کار دشواری است. ما در این پست چند تا از بهترین ایده ها برای تزئین دکوراسیون عروسی را برای شما آورده ایم که می توانید به سادگی از آن ها استفاده کنید.

چیدن کارت های اسکورت عروسی

تزئین دکوراسیون عروسی

هنگامی که شما به روشی نیاز دارید تا میهمانان را در جایگاه خود قرار دهید، می توانید از یک جدول کارت مکانی استفاده کنید، اما این جدول را ساده در نظر نگیرید و به جا آن یک صفحه کارت اسکورت به یاد ماندنی ایجاد کنید. میهمانان به محض رسیدن به پذیرایی، تخته شما را می بینند، بنابراین فرصتی مهم برای خیره کردن آن ها با خلاقیت خودتان است. شما می توانید با کمترین کار یک تجربه سرگرم کننده و تعاملی را برای میهمانان خود رقم بزنید. به عنوان مثال می توانید کارت ها را بر روی یک دیوار سبز یا یا گل بچینید. همچنین می توانید از خوراکی یا نوشیدنی های مختصر به عنوان گزینه دیگر استفاده کنید. همه چیز بر می گردد به خلاقیت خودتان.

از کیک به عنوان اثر هنری استفاده کنید

تزئین دکوراسیون عروسی

تزئین دکوراسیون عروسی

کیک عروسی چیزی فراتر از یک دسر است. در سال ۲۰۲۱، عروس و داماد کیک های خود را با طرح های متفکرانه و گوناگونی تزئین می کنند. اگر به دنبال ایده های ساده تزئین عروسی هستید، با تهیه کننده کیک عروسی در مورد طرح های روی کیک و نحوه چیدمان آن مشورت کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزئین دکوراسیون عروسی

جایگاه عروس و داماد یا میز عروس و داماد مکانی است که می توانید در فضای شخصی خود جدا از جشن عروسی بنشینید. یک میز زیبا یک روش عاشقانه برای لذت بردن از پذیرایی زوجین در کنار هم است. اگر به دنبال روش های برای افزایش فضای خود هستید، یک میز زیبا می تواند نقطه کانونی برای تزئینات باشد. محل را با گل، جا شمعی های ظریف، تابلو های نئون یا گلبرگ های گل سرخ تزئین کنید.

گل ها را از سقف آویزان کنید

تزئین دکوراسیون عروسی

گل ها فقط به وسایل اصلی شما تعلق ندارند. تعلیق چیدمان های سرسبز چند فوت بالاتر از بشقاب های شام میهمانان، روشی منحصر به فرد برای ایجاد فضایی صمیمی تر است. آویزان کردن گل از سقف به فضای اتاق می افزاید و این یک روش ویژه برای تغییر مکان برگزاری و ایجاد احساس منفرد به فرد برای شماست.

از حروف چراغ دار استفاده کنید

تزئین دکوراسیون عروسی

تزئین دکوراسیون عروسی

از حروف چراغ دار می توانید برای نمایش دادن نام خود و همسرتان و یا ارسال پیامی به میهمانان استفاده کنید. اگر دارای یک اتاق پذیرایی بزرگ هستید، حروف چراغ دار فضای زیبایی را پر می کند. این چراغ ها را می توانید از فروشنده های محلی اجاره کنید. می توانید از آن ها برای نمایش حروف اول مشترک نام یا نام خانوادگی، اسم کوچک زوجین و یا یک پیام خوش آمد گویی استفاده کنید.

از دسر های تعاملی استفاده کنید

تزئین دکوراسیون عروسی

تزئین دکوراسیون عروسی

همه منتظر دسر هستند اما وقتی نوبت به سرو شیرینی می رسد، کسی انتظار پذیرایی با جعبه را ندارد. شما می توانید یک صفحه دسر ایجاد کنید که به عنوان تکه ای از دکوراسیون پذیرایی عروسی نیز عمل کند. یک دیوار پیراشکی درست کنید تا مهمانان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند یا یک میز آب نبات پر از غذاهای خوش رنگ ترتیب دهید. یک منظره از دسر، مهمانان را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین مطمئن شوید که منطقه را با علامت گذاری، دستمال های بهداشتی و تزئینات، شخصی سازی کنید.