روش های خلاقانه برای دیزاین مراسم عروسی

روش های خلاقانه برای دیزاین مراسم عروسی

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • در : تزئینات عروسی

عروسی یکی از باشکوه ترین جشن ها و مراسم هایی است که که از روزگاران قدیم در حال برگزاری بوده است و به همین جهت حوه چیدمان و طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از شروع کار و اجاره تزئینات عروسی، ابتدا با مالک محل عروسی خود مشورت کنید تا ببینید می تواند شما را برای تهیه وسایل راهنمایی کند یا نه. به عنوان مثال در برخی محل ها اجازه تغییرات آنچنانی داده نمی شود. در ادامه به معرفی چند روش خلاقانه برای دیزاین مراسم عروسی خواهیم پرداخت.

استفاده از رومیزی های زیبا

دیزاین مراسم عروسی

دیزاین مراسم عروسی

رومیزی های می توانند در تزئینات و دیزیان مراسم عروسی بیسار تأثیرگذار باشند. حتی می توانید طی تصمیم جسورانه تر، از آن ها به عنوان سفره استفاده کنید. برای دوخت چشم ها به وسط میز، می توانید از یک رنگ روشن یا یک الگوی بافتی استفاده کنید. به جای استفاده از چندین قطعه گل بزرگ، آن ها را در گلدان های کوچکتری قرار دهید تا توجه ها را به سمت خودشان جلب کنند.

نمایش قوس بادکنکی

دیزاین مراسم عروسی

با طاق بادکنکی، شور جوانی را به پذیرایی عروسی خود بیاورید. آن را در اطراف ورودی قرار دهید تا میهمانان را در مسیر درست راهنمایی کنید. می توانید آن ها را در جا های دیگر مانند اطراف میله ها، دور میز یا به عنوان پس زمینه عکاسی خود استفاده کنید. حتی می توانید از آن ها به عنوان طاق مراسم عروسی خود استفاده کنید.

متناسب با فصل، دکوراسیون خود را طراحی کنید

دیزاین مراسم عروسی

بیشتر تعطیلات مترادف با رنگ ها و الگو های خاص است که می تواند حدس و گمان درباره چگونگی تزئین عروسی را از بین ببرد. اگر می خواهید تم عروسی در تعطیلات یا هر فصلی خوش سلیقه به نظر برسد، به رومیزی ها توجه بیشتری کنید. به عنوان مثال اگر جشن عروسی شما در زمستان برگزار می شود، از رنگ یاقوت یا زمرد و یا از گل و گیاه آن فصل استفاده کنید.

استفاده از تم ستاره و فضا

دیزاین مراسم عروسی

برخی از بهترین ایده های عروسی ممکن است در استفاده از ستاره ها باشد. این مورد کمی خاص تر از بقیه موارد است زیرا هر کسی به این سبک یا تم علاقه ندارد. از اشکال و تصاویری مانند ماه وستاره ها به عنوان دکوراسیون خود استفاده کنید و به رنگ های غنی و رویایی مانند سرمه ای، نقره ای، طلایی و مشکی در قسمت های مرکزی تکیه کنید.

از تأسیسات نورپردازی در ارتفاع پایین استفاده کنید

دیزاین مراسم عروسی

دیزاین مراسم عروسی

اگر امکان انجام آن را دارید، پایین آوردن المان های نورپردازی یک ایده دکوراسیون است که در روز فضایی صمیمی و منحصر به فردی ایجاد می کند. در مورد امکانات روشنایی با فروشندگان محل پذیرایی خود صحبت کنید. اگر بتوانید لوستر ها و وسایل روشنایی را پایین بیاورید تا دقیقا بالای میز ها آویزان شوند، فضا کاملا تغییر شکل داده و مدرن جلوه می کند.