رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

  • توسط : معصومه حیدری
  • در : ۱۴۰۰-۰۴-۱۰
  • در : دانستنیها

مقدمه

بازی ساده جنگا (Jenga) می تواند هیجان فوق العاده ای به دورهمی های ما دهد. گای (Guy) با تعادل بخشیدن به ۱۵۱۲ قطعه جنگا (Jenga) در یک بلوک، رکورد جهانی خودش را شکسته است. در ادامه بیش تر در مورد شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga) صحبت خواهیم نمود.

شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

بازی کلاسیک جنگا – Jenga مهارت های جسمی و روحی افراد را تست می کند. با این وجود، شخصی به نام کلوین (معروف به مرد منگا – Menga Man) در چیدن قطعات چوبی تبحری خاص داشته است. وی برج های جنگا را از هر شکل و اندازه ای ایجاد کرده است. سازه های وی به اندازه ای تعادل داشتند تا وی بتواند از آن ها عکسی فوری بگیرد. نابغه جانگا حتی توانسته است رکورد جهانی خودش را نیز بشکند. او اخیراً توانسته ۱۵۱۲ قطعه را روی یک بلوک قرار دهد.

کلوین پیش از این در فوریه ۲۰۲۱، هنگامی که ۱۱۵۰ قطعه جانگا را روی یک قطعه قرار داد، رکورد جهانی را شکست. با این وجود، او تنها سه ماه بعد از آن، زمانی که موفق شد یک سازه به شکل بلوط با ۱۵۱۲ قطعه را بسازد، در ماه می از موفقیت خود پیشی گرفت. او ویدئویی را به صورت آنلاین در همان زمان منتشر کرد که نشان می داد که چگونه هر بلوک را با دقت یکی یکی در جای خودش قرار داده است. این ویدئو حتی سابقه ضربان قلبش را نیز نشان می داد، زمانی که این هنرمند در حال قرار دادن بلوک های آخر در بالای سازه بود، ضربان قلب وی ۱۵۴ bpm را نشان می داد! این ویدئو لحظه فروپاشی ساختار روی میز را نیز نشان داده است، درست زمانی که کلوین در حال فیلمبرداری از سازه خود بود. 

شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

شکست رکورد جهانی در بازی جنگا (Jenga)

کلوین به My Modern Met چنین بیان نموده است که، من برای انجام کاری که پیش از این فکر می کردم انجامش غیر ممکن است بسیار خوشحالم. قبلا فکر می کردم که هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند بیش از ۱۰۰۰ بلوک جنگا را روی هم قرار دهد. اما وقتی ثابت کردم که اشتباه می کنم، بسیار هیجان زده بودم.

کلام پایانی

در بازی جنگا مهارت های جسمی و روحی افراد را تست می شود. کلوین (معروف به مرد منگا) زمانی که توانست ۱۵۱۲ قطعه جنگا را در روی یک بلوک قرار دهد، رکورد جهانی خودش را شکست. ساختارهای حماسی او می توانند به اندازه ای تعادل داشته باشد که او بتواند از آن ها عکس بگیرد.