FIFA 21 در حال قدیمی شدن است و قرار است زمین گیر شود

FIFA 21 در حال قدیمی شدن است و قرار است زمین گیر شود

  • توسط : محمد رضا مددی
  • در : ۱۳۹۹-۰۷-۲۱
  • در : اخبار فرهنگی و هنری

جهان ممکن است عجیب و گیج کننده باشد، اما هنوز هم چیز های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها اعتماد کنید. هر پاییز، یک باد خنکی به هوا می آید، برگها شروع به تغییر رنگ می کنند و EA نسخه جدیدی از FIFA را منتشر می کند و حق امتیاز دادن به ظاهر فوتبال کاملاً تسخیر کننده است.

لحظه ای عجیب و غریب با آمدن FIFA 21 برای فوتبال جهان اتفاق می افتد که بیش تر از شش ماه است که در اکثر کشورها از هواداران خالی است. در حقیقت، برای بعضی از گویندگان، سر و صدای جمعیتی که آنها برای تقلید از حضور طرفداران واقعی استفاده می کنند در حقیقت از بازی ویدیویی منشا گرفته شده است و این یکی از روش های اطمینان از شبیه سازی واقعی شما است.

از راه های دیگر، احساس کردن در این بازی نسبت به فوتبال واقعی برتری بیشتری دارد- به خصوص در سطح بالا، جایی که دستیار داوران ویدئویی اساساً نحوه به ثمر رساندن گل ها و نحوه حرکت مدافعان در زمین را تغییر داده اند، هیچ یک از این موارد در FIFA 21 منعکس نشده است، که احتمالاً چیز خوبی در تعادل است.

گیم پلی FIFA 21

طبق معمول، EA تغییرات جزئی در گیم پلی ایجاد کرده و آنها را به عنوان ویژگی های جدید مهیج بسته بندی کرده است. عناوین امسال “دریبل چابک” است، که به بازیکنان با انگشت اشاره کمک می کند R1 را فشار داده و نوع پیاده روی فانتزی را که در رسانه های اجتماعی منتشر می شود، از بین ببرند. علاوه بر این “دریبل رو به بالا” و “دریبل کشیده”  هم هست. من کاملاً روشن نیستم که شما در کدام موقعیت ها قصد استفاده از انواع مختلف دریبل زدن را دارید، اما می دانم که بازی در برابر کسی که می داند چگونه از آنها به درستی استفاده کند کاملا خشمگین است.

همچنین بر موقعیت سازی تأکید شده است – بازیکنان خوب از فضا ی هوش مصنوعی استفاده بهتری می کنند تا مثلاً در زندگی واقعی جا برای عکس بگیرند. گیمرها روی دویدن با توپ کنترل بیشتری دارند – با تکان دادن شوک سمت راست می توانید یک هم تیمی را تحریک کنید تا دقیقاً به همان مسیری که شما قبل از بازی دادن آن پاس فوق العاده پیش بینی کرده اید بروید. برای قفل کردن بازیکن فعلی می توانید جفت شوک ها را همزمان فشار دهید.

گرافیک FIFA 21

در زمین، گرافیک ها مثل همیشه هستند، اما برخی از انیمیشن های زیبا و جذاب برای نزدیک کردن اکشن به زندگی واقعی وجود دارد – در یک خبر جدید و جالب، Kylian Mbappe را دیدم که با کنترل کردن یک توپ سخت در مسابقه امتیاز خوبی گرفت. برخورد سیستم به گونه ای تغییر کرده است که بازیکنان از اسلاید تکل جلوگیری می کنند، و بنابراین مدافعان خود در هنگام درگیری دهان دروازه، روال های بداهه ای را انجام نمی دهند.

مثل همیشه، بعضی از مسیرهای رسیدن به هدف به ویژه فریبنده به نظر می رسند و تراشه ماهر امسال سلاحی خطرناک باشد (یا شاید من خیلی مشتاقم که دروازه بان را بیرون بیاورم)، و توسعه دهندگان سعی کرده اند اهداف سر چیزی که بعد از آن تقریباً غیرممکن بود که از آخرین نسخه گلزنی کنند. در پاسخ به شکایات بازیکنان، در سال آینده همه چیز دست و پاگیر و مختصر خواهد شد – EA قدم غیرمعمولی را برای راه اندازی یک صفحه Trello برداشته است تا طرفداران بتوانند وضعیت مسائل خاص بازی و پیشرفت آنها در جهت اصلاح را مشاهده کنند.

یک شکایت از تغییرات بازی، شاید باعث خشمگین شدن من شود، به نظر می رسد تیم تفسیر مارتین تایلر و آلن اسمیت – راحت و اطمینان بخش، مانند یک مبل قدیمی – کاملاً از بازی ناپدید شده اند. جایگزینی آنها با جفت ارزنده درک ری و لی دیکسون، که در FIFA 20 در لیگ قهرمانان بودند، اما اکنون هر بازی را انجام می دهند. من فکر می کنم آنها واقعاً کار خوبی برای BT Sport و ITV انجام داه اند، اما ممکن است Rae هنگام ضبط ،صبح چند قهوه زیاد داشته باشد، زیرا او همه چیز را فریاد می زند و عادت آزار دهنده ای دارد که بیش از حد اسامی مردم را تلفظ کند

FIFA 21

FIFA 21

تایلر و اسمیت طی این سال ها کتابخانه عظیمی از کلیپ های تفسیر ایجاد کرده بودند، بنابراین با تکرار کم، احساس تنوع و طبیعی می شد. این فقط برای Rae و Dixon وجود ندارد – بنابراین شما در نهایت شنیده اید که همان قطعه های صوتی را بارها و بارها می شنوید (با یک استثنا: به نظر می رسد Rae حدود ۱۷ روش مختلف برای گفتن “Bruno Fernandes” دارد).

از نظر حالت های بازی، تغییراتی جزئی در حالت شغلی ایجاد شده است. اما EA بیشتر منابع خود را در پول پرتاب خود ریخته است، تیم FIFA Ultimate تیم loot-box که دارای حالت تعاونی جدید است و توانایی ساخت استادیوم خود را دارد.

به طور کلی، یک نوع باری خوبی است. اگر چند تا از FIFA های گذشته را خریداری کرده باشید، احتمالاً این یکی را نیز خریداری خواهید کرد – به خصوص اینکه اگر در PlayStation 5 یا Xbox جدید وارد شوید، می توانید یک نسخه رایگان را برای نسخه بعدی دریافت کنید. اگر فقط یک بازیکن معمولی هستید، یا چند سال است که بازی نکرده اید، این نسخه نسبت به نسخه های اصلی سخت تر است.

این یک حس قطعی است که با پایان یافتن نسل کنسول، حق رای دادن به شکلی الگویی نگه داشته می شود و هر گونه نوآوری بزرگ جدید احتمالاً برای نسخه اول که به کنسول های جدید عرضه می شود، ذخیره خواهد شد. هنوز هم در گرفتن لذت فوتبال کار بهتری از هر چیز دیگری انجام می شود، اما این کمی شبیه ادینسون کاوانی پیر به منچستر یونایتد است – مطمئنا سرگرم کننده است، اما شاید بهترین استفاده از بودجه نباشد.

pes ,pes 21 ,