زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • در : بیوگرافی خواننده ها

انریکه ایگلسیاس (Enrique Iglesias) خواننده اسپانیایی است که به دلیل ترانه های مختلفی از جمله “Esacpe”, “Be with You”, Rhythm Divine” و “Hero” شناخته شده است. او فرزند خواننده اسپانیایی، خولیو ایگلسیاس است. در ادامه زندگی نامه انریکه ایگلسیاس را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

انریکه ایگلسیاس کیست؟

انریکه ایگلسیاس متولد ۱۹۷۵ در اسپانیا و فرزند خواننده محبوب اسپانیایی، خولیو ایگلسیاس، است. انریکه بیشتر دوران کودکی خود را در میامی ایالات متحده گذراند و در نوجوانی شروع به خواندن کرد. او اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۹۵ منتشر کرد و مانند کارهای استدیویی بعدی اش، به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده بود. ایگلسیاس بیش از ۱۰۰ میلیون رکورد در سراسر جهان به فروش رسانده بود. ایگلسیاس بیش از ۱۰۰ میلیون رکورد در سراسر جهان به فروش رسانده بود.

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

اوایل زندگی

انریکه ایگلسیاس در تاریخ ۸ می ۱۹۷۵ در شهر مادرید، اسپانیا به دنیا آمد. انریکه کوچکترین عضو خانواده است. پدر وی خواننده معروف اسپانیایی و مادرش، ایزابل پریسلر، یک جامعه شناس مشهور مادریدی است.

در سن ۳ سالگی پدر و مادر وی از هم جدا شدند و انریکه نزد پدربزگ خود زندگی می کرد. با ربوده شدن پدربزرگش توسط آدم ربایان، به دلیل نگرانی های امنیتی به میامی آمریکا فرستاده شد تا با پدرش زندگی کند. با این حال پدرش به خاطر تورهای مختلف خوانندگی، اغلب اوقات همراه او نبود و انریکه با پرستار یا دایه خود به نام الویرا الویراس، که بعد ها اولین آلبوم خود را به او اختصاص داده است، زندگی می کرد.

زندگی
بیشتر بخوانید : زندگی نامه Selena Gomez

در زمان نوجوانی میخواست راه پدرش را ادامه دهد. اولین اجرای زنده او، قطعه Hello, Dolly را در مدرسه اجرا کرد. از همان زمان، همراه با گروه کوچکی از دوستانش، شروع به نوشتن و اجرای آهنگ در رستوران های مختلف میامی کرد. در ابتدا سعی می کرد هویتش مخفب بماند تا از زیر سایه پدرش بیرون بیاید.

پس از اتمام دوره دبیرستان، در دانشگاه میامی ثبت نام کرد و قصد داشت تا در آن جا تجارت بخواند. اما دنیای موسیقی سر او را شلوغ کرده بود و به همین دلیل، بعد گذشت تنها یک سال از دانشگاه، آن را ترک کرد.

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

آلبوم ها و آهنگ ها

Vivir و Enrique

در سال ۱۹۹۷، Vivir بسیار عالی پیش رفت و بیش از ۵ میلیون فروش ثبت کرد و اولین تور جهانی انریکه را آغاز کرد. در سال ۱۹۹۹، او با آهنگ “Bailamos” به معنی “ما میرقصیم” ، یک موفقیت شغلی را رقم زد. این ترانه به صورت تک آهنگ منتشر شد و خیلی زود تبدیل به شماره یک شد. همچنین در فیلم Wild Wild West با بازی ویل اسمیت نیز استفاده شد. ایگلسیاس با انتشار اولین رکورد تمام انگلیسی خود به نام Enrique در سال ۲۰۰۰، مخصوصا با آهنگ های “Rhythm Divine” و “Be with You” با موفقیت بیشتری رو به رو شد.

Escape

درست وقتی که به نظر می رسید ایگلسیاس به اوج موفقیت خود رسیده است، موفق ترین آلبوم خود تا به امروز را منتشر کرد. آلبوم Escape در سال ۲۰۰۱٫ ایگلسیاس این آلبوم را دوباره نویسی کرد (به زبان انگلیسی) که شامل آهنگ های محبوب Escape, Dont Turn off the lights, Maybe و Hero می شد.

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

۷ و Insomniac و Euphoria

پس از موفقیت Escape، ایگلسیاس چندین آهنگ و آلبوم دیگر مانند آلبوم “۷” در سال ۲۰۰۳، آلبوم “Insomniac” در سال ۲۰۰۷ که شامل آهنگ معروف “Push” نیز هست و آلبوم “Euphoria” در سال ۲۰۱۰ که شامل تک آهنگ های “I Like It” و “Ayer” می باشد، منتشر کرد.

چند سال بعد، ایگلسیاس بر همکاری های مشترک با سایر هنرمندان از جمله El Perdon و Nicky Jam در سال ۲۰۱۵ و Duele el Corazon با Wisin در سال ۲۰۱۶، متمرکز شد. در سال ۲۰۱۸، وی با “بد بانی” در آهنگ El Bano و با “پیتبول” برای آهنگ Move to Miami همکاری کرد.

در سال هایی که برای اولین بار به صحنه آمد، تبدیل به استعدادی بین المللی شد که از جهات مختلف رقیب حرفه پدرش می شد. بیلبورد تا جایی پیش رفته است که او را به عنوان “سلطان پاپ لاتین” . “سلطان رقص” معرفی کنند.

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی نامه انریکه ایگلسیاس

زندگی شخصی

پس از حضور در موزیک ویدیو Escape در سال ۲۰۰۱، انریکه با ستاره تنیس روسی، آنا کورنیکوا، رابطه برقرار کرد. علی رغم اینکه هر دو در زمینه های مربوط به خودشان معروف و شناخته شده هستند، موفق شدند تا رابطه عاشقانه خود را با وجود توجه خیلی ها به آن ها، حفظ کنند.

آن ها همچنین موفق شدند تا بارداری آنا را مخفی کنند تا اینکه در سال ۲۰۱۷ آنا دو قلو به دنیا آورد. این زوج بعدا در سال ۲۰۲۰ نیز صاحب یک دختر شدند.

انریکه همیشه به اینکه با پدرش مقایسه نشود و زیر سایه او نباشد، مراقب بوده است. همچنین شایعاتی نیز وجود دارند که رابطه این پدر و پسر را زیاد گرم توصیف نمی کند. با این حال پدر او گفته است که به پسرش افتخار می کند. او گفته است که آنچه برای پسرش اتفاق افتاده است، بسیار مهیج و احساساتی است. همه والدین دوست دارند تا فرزند آن ها موفق شوند اما چگونه می توان این حجم از موفقیت را متصور شد.