هیجان انگیزترین اتومبیل های برقی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۲۰

هیجان انگیزترین اتومبیل های برقی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۲۰

  • توسط : محمد رضا مددی
  • در : ۱۳۹۹-۰۷-۲۱
  • در : اخبار تکنولوژِی

نمایشگاه بین المللی فرانکفورت یک هیولای مطلق است. با گسترش بیش از ۱۲ سالن در مجموعه گسترده Messe در قلب منطقه مالی، این فرصتی است که برند های اتومبیل آلمانی عضلات جمعی خود را انعطاف می دهند. در این نمایشگاه جدید ترین اتومبیل های برقی معرفی شدند.

جایی که سازنده های رقیب در بیشتر رویدادهای اتومبیل رانی از فضای ایستاده یکسان برخوردار هستند، شرکت هایی مانند مرسدس بنز و گروه VW در اصل از سالن های خود در اینجا لذت می برند. طوری توضیح می دهد که چرا بعضی از برند های بین المللی حتی خود را نشان نمی دهند.

برای مبارزه با مسافت زیادی از مایل ها، تماشاگران برای اینکه همه چیز را ببینند که نشان از چیزهایی که در آینده رخ می دهد، باید بایستند. رویداد امسال شامل تعداد بیشماری از وسایل نقلیه الکتریکی است که بی سر و صدا در اطراف مکانی در حال گشت و گذار هستند و افرادی را که از پیاده روی بین ساختمان های متعدد خسته می شوند، جا به جا می کند.

به یکی از اتاق های متعدد قدم بگذارید، به وسایل نقلیه ای که در زیر نور روشن نشان می دهند نگاه کنید و شاهد صنعتی باشید که به شدت تلاش می کند از موتور سوخت های داخلی به سمت آینده ای آرام تر ، تمیزتر و زاویه دارتر حرکت کند.

نمایش امسال با دستگاه های الکتریکی و مجهز به سیستم جایگزین به جنجال ها کشیده شد (برخی از آنها آماده تولید، برخی از مفاهیم صرف هستند)، بنابراین در اینجا مجموعه ای از موارد مورد علاقه ما را دنبال می کنید.

فولکس واگن ID 3

 

 

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

VW از ابتدای اولین نمایش خود در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶، مدل ID 3 خود را مورد تمسخر قرار داده است، اما اکنون می تواند سرانجام از جدیدترین مدل تمام الکتریکی خود رونمایی کند که امیدوار است از نظر میزان فروش به گلف بپیوندد.

با شروع قیمت از ۲۷،۵۰۰ پوند و برد الکتریکی حداکثر ۳۴۱ مایل، یک بسته فوق العاده فریبنده ارائه می دهد، که اتفاقاً برای به نمایش گذاشتن یک فضای داخلی اسپارتانی کاملاً جدید، سیستمی که حول یک صفحه نمایش لمسی ده اینچی جدید کار می کند.

اکثر دکمه های معمولی در سطل آشغال انداخته شده و با سطوح لمسی جایگزین شده اند، در حالی که فضای داخلی خودرو به طرز شگفت انگیزی جادار است که فقط کمی بزرگتر از گلف موجود است. فضای بوت نیز با معروف ترین هاچ بک VW برابر است.

متغیرها قادر خواهند بود انواع بسته های باتری را در هنگام راه اندازی انتخاب کنند که دامنه آن ۴۵kWh ، ۵۸kWh و ۷۷kWh است، به این معنی که رانندگان می توانند قبل از نیاز به شارژ مجدد،۲۰۵، ۲۶۰ یا ۳۴۱ مایل را موتور کنند.

مدل های بالاتر از مشخصات ID 3 قادر به شارژ ۱۰۰ کیلووات هستند، به این معنی که می توان با استفاده از شبکه شارژ سریع مناسب، محدوده ۱۸۰ مایل را در عرض ۳۰ دقیقه اضافه کرد.

Seat Cupra Tavascan

 

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

یک گشت و گذار سریع به برند خواهر و برادر VW Seat، فشار مشابهی را به سمت برق نشان داد، مدل ال-متولد آن تقریباً کمی نزدیک به ID 3 است. از طرف دیگر، Tavascan بسیار هیجان انگیز، حضور اصیل تر و مطمئناً تحمیل کننده تری را ارائه داد.

این سیستم با استفاده از دو موتور الکتریکی – یکی در محور جلو و عقب – قدرت ۳۰۶ اسب بخاری گوشتی را تولید می کند و SUV بزرگ را در مدت زمان ۶٫۵ ثانیه از ۰-۶۲ مایل در ساعت پیش می برد. کار را آسان انجام دهید و با یک بار شارژ بسته باتری لیتیوم یون ۷۷ کیلووات ساعت حدود ۲۸۰ مایل فاصله خواهید داشت.

لامبورگینی اوروس ثابت کرده است که می توان “SUV” و “عملکرد” را در یک نفس گفت و شرکت فرعی Seat امیدوار است که بتواند با بودجه بسیار ارزان تر، همین هیجان را ارائه دهد … و بدون انتشار گازهای گلخانه ای بیرون بدهد.

در داخل، همه چیز در مورد صندلی های سطلی شکل،کربن تر و تمیز است، اما لمس های زیبا، مانند این که صفحه نمایش ۱۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی می تواند در صورت لزوم به سمت مسافر بچرخد، اطمینان حاصل کنید که مدار مسابقه هنگام حمله نکردن به مکان خوبی برای نشستن وجود داشته باشد.

مرسدس بنز ویژن EQS

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

 

این ستاره سه پر نسبت به بازی وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی نسبتاً کند عمل کرده و تصمیم گرفته است شرط بندی خود را برای تحقیق در مورد تولید انواع سوخت های جایگزین که شامل باتری، تنظیمات هیبریدی و تحقیقات بیشتر در مورد فناوری سلول های سوخت هیدروژن است، محاسبه کند.

این Vision EQS، بیانیه ای از قصد و نگاهی اجمالی به آینده وسایل نقلیه باتری خالص از برند آلمانی است و حالات اولیه چشمگیر است: بیش از ۳۵۰ کیلووات از کل خروجی از موتورهای الکتریکی متعدد، ۰ را می بیند -سرعت سرعت ۶۲ مایل در ساعت در ۴٫۵ ثانیه در EQS ارسال می شود، در حالی که آنچه مرسدس آن را “استراتژی عملیاتی هوشمند” می نامد، اجازه می دهد تا یک برد راحت ۴۳۵ مایل داشته باشد.

دقیقاً مانند کاری که فولکس واگن با معماری جدید MEB خود انجام داده است، بستر اصلی زیربنای اتومبیل نمایشی Merc را می توان توسعه داد یا کوچک کرد تا متناسب با انواع ماشین های مختلف باشد، راه را برای انواع محصولات EQ در آینده هموار می کند، از همه هاچ بک گرفته تا سالن ها و SUV ها.

با این حال، این یک ماشین نمایشی است، بنابراین دارای تعدادی بیت زرق و برق دار است که برای جذب جمعیت طراحی شده است. چراغ های عقب منظم عقب با ۲۲۹ ستاره منفرد روشن جایگزین می شوند و جلوپنجره جلو دیجیتال، متشکل از ماتریس نور ۱۸۸ LED، هنگام تنظیم در حالت کامل poster، دارای جلوه سه بعدی است.

فضای داخلی از دنیای قایق های تفریحی لوکس الهام گرفته و دارای یک داشبورد مجسمه ای است که هوشمندانه با بیشتر تزئینات جلو ادغام می شود. به نظر می رسد عرشه یک قایق تفریحی ریوا است و صفحه های لمسی را در تونل مرکزی و همچنین درهای راننده و سرنشین قرار می دهد.

آئودی AI: TRAIL

 

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

با تکمیل چهار گروهی از وسایل نقلیه کاملاً خودکار، AI: TRAIL به نامگذاری ناخوشایند آئودی Aicon ، AI: ME ، AI: وسایل نقلیه کاملاً مستقل مفهومی RACE می پیوندد. این مجموعه موارد استفاده متنوعی را برای فناوری هوش مصنوعی آینده خود به نمایش می گذارد، جایی که مشتریان برای هر هدفی از یک آئودی استفاده می کنند.

جایی که Aicon و AI: ME برای مسافرت های طولانی تر و حمل و نقل درون شهری طراحی شده اند، AI بسیار عالی و ناهموار: TRAIL نگاهی به آینده می دهد که وقتی این واحد مطلق عبور می کند، آرام بنشینیم و از زمین لذت ببریم.

صفحه نمایش یا تلویزیون منحرف کننده در اینجا وجود ندارد، به راحتی پنجره های بزرگ شیشه ای (الهام گرفته از کابین خلبان های بالگرد) برای قدردانی از طبیعت، در حالی که چرخ های عظیم ۲۲ اینچی با لاستیک های ۸۵۰ میلی متر، فاصله ۳۴ سانتی متری از زمین و توانایی حرکت چشمگیر به این معنی است که می تواند به بیشتر مکان ها سفر کند سایر ممیزی ها نمی توانند.

در حرکتی که به نظر می رسد مستقیماً از Blade Runner برداشته می شود، چراغ های سنتی با نور کم و پرتو با پنج هواپیمای بدون سرنشین و بدون روتور  مثلثی و الکتریکی با عناصر LED ماتریس یکپارچه جایگزین شده اند. آنها قادر به نشستن بر روی یک قفسه سقف یا مستقیم بر روی سقف خودرو هستند و بر روی عناصر شارژ القایی متصل می شوند.

اینها به عنوان مسیر یاب برای وسیله نقلیه عمل می کنند، نه تنها زمین را روشن می کنند بلکه از طریق اتصال Wi-Fi فیلم زنده را به صفحه راننده باز می گردانند. آئودی همچنین در حال تبلیغ اتوماسیون سطح ۴ است، به این معنی که رانندگان قادر خواهند بود کنترل خود را در برخی از سناریوها کنار بگذارند، اما برای درگیری های خارج از جاده به پدال های سنتی و فرمان نیاز است.

یک پیشرانه تمام الکتریکی با در نظر گرفتن گل و لای در حال اجرا است. این مارك دامنه ای از ۲۴۸ تا ۳۱۰ مایل در جاده ها یا زمین های خارج از جاده را هدف قرار داده است، كه با سخت شدن مسیر، این رقم به ۱۵۵ مایل می رسد.

لامبورگینی سیان

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

 

خوب، بنابراین دقیقاً یک اتومبیل EV نیست، اما این تقریباً به همان اندازه نزدیک است که مارک ایتالیا در حال حاضر با برخی از تولیدات ترکیبی مناسب تولید می کند.

یک موتور V12 گلوی بیش از ۷۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کند، اما با پرتاب اضافی تولید شده توسط یک موتور الکترونیکی ۴۸ ولت، قادر به شتاب ۰-۶۲ مایل در ساعت در ۲٫۸ ثانیه است.

هنوز هم بهتر، فناوری ابر خازن می تواند با همان قدرت شارژ و تخلیه شود ، به این معنی که سیستم ذخیره انرژی Sián در هر زمان ترمز خودرو کاملاً شارژ می شود. به همین ترتیب، تحویل نیرو فوری است و به راننده این امکان را می دهد تا هنگام شتاب تا ۸۰ مایل در ساعت، هنگامی که موتور الکترونیکی به طور خودکار قطع می شود، گشتاور را افزایش دهد. این موتور سبک وزن همچنین می تواند به مانور سرعت پایین کمک کند.

فقط ۶۳ نمونه از آن تولید خواهد شد و جای تعجب نیست که با درنظر گرفتن وحشی بودن پایه فن آوری لامبورگینی، همه نمونه ها قبلاً فروخته شده اند.

هوندا e

 

اتومبیل های برقی

اتومبیل های برقی

هوندا سرانجام از نسخه تولیدی خودروی الکتریکی پیشگام خود رونمایی کرد که تغییر چندانی نسبت به کانسپت ها و نمونه های اولیه ای که در تابستان در حوادث مختلف انجام می دهند، تغییر نکرده است.

قیمت گذاری اکنون تأیید شده است، با شروع هوندا e از ۲۶،۱۶۰ پوند و افزایش در ۲۸۶۶۰ پوند برای این مدل ها در Advance، که سیستم آینه دوربین جانبی را افزایش می دهد و خروجی ۱۱۳kW را افزایش می دهد (مدل استاندارد دارای ۱۰۰kW است).

چند صدای ناراضی در مورد قیمت وجود دارد، به ویژه اینکه دامنه ادعا شده ۶۰ مایل کمتر از فولکس واگن ID 3 کاملاً رونمایی شده است و فاصله زیادی با Hyundai Kona Electric بسیار فاصله دارد. اما هوندا e با داشتن صفحه نمایش لمسی دوتایی ۱۲٫۳ اینچی دوتایی خیره کننده که برای اطلاع راننده و سرگرمی همزمان مسافر جلو است، یک مورد فن آوری بسیار چشمگیر برای خود ایجاد می کند.

هوندا همچنین برنامه های بزرگی برای طیف وسیعی از برنامه ها و سرویس های خود در نظر گرفته است، سرپرست ارتباطات Mirai Aki اظهار داشت كه شركت وی امیدوار است بتواند بازار برنامه های هوندا را توسعه دهد كه مشتریان می توانند بیش از آنچه در سرویس های برنامه محبوب Google و Apple ارائه می دهند، انتخاب كنند.