بازیگران فیلم های ترسناک در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟

بازیگران فیلم های ترسناک در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟

  • توسط : صادق
  • در : ۱۴۰۰-۰۵-۱۹
  • در : هنرمندان

نقش اصلی فیلم های ترسناک با توجه به گریم و تن صدایی که دارند یا برای آن ها درست می کنند، بر روی پرده سینما بسیار ترسناک هستند. اما در زندگی واقعی آن ها نیز افراد معمولی هستند و با ما هیچ تفاوتی ندارند. در این مطلب بازیگرانی برخی از مشهور ترین فیلم های ترسناک را به شما معرفی خواهیم کرد تا ببینید در دنیای واقعیت به چه شکل هستند.

۱ – دیوی چیس (Daveigh Chase) در فیلم حلقه (۲۰۰۲)

دیوی چیس در انواع فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از جمله Charmed، Donnie Darko و ER بازی کرده است. اما ما همیشه او را به عنوان دختری که در فیلم حلقه یا The Ring در نقش Samaraباری کرده است، می شناسیم. سکانس معروف او، بیرون آمدن از تلویزیون بود که همه تماشاچیان را میخکوب کرد.

۲ – Ari Lehman در فیلم جمعه سیزدهم (۱۹۸۰)

بازیگران زیادی در نقش جیسون وورهیس بازی کرده اند اما Ari Lehman اولین نفر بود. او نقش وورهیس جوان را بازی کرد. وقتی او برای این نقش تست داد، تمام معیار های لازم از نظر کارگردان را داشت. وی در زمان بازی در این فیلم، تنها ۱۵ سال سن اما ۱۸۰ سانتی متر قد داشت.

۳ – رابرت انگلوند (Robert Englund) در فیلم کابوس در خیابان الم

بازیگران فیلم های ترسناک

بازیگران فیلم های ترسناک

رابرت در فیلم کابوس خیابان الم، در نقش فِرِدی کروگر، یک قاتل زنجیره ای، بازی کرده است و مهمترین نقش وی در دنیای سینما نیز شد. او تنها بازیگری است که نقش فردی کرگر را در هر هشت نسخه فیلم بازی کرد. این بازیگر هنوز هم در برخی از فیلم های ترسناک ایفای نقش می کند.

۴ – بونی آرونز (Bonnie Aarons) در فیلم احضار ۲ (The Conjuring)

بازیگران فیلم های ترسناک در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟

بونی ارونز به دلیل ظاهر چشمگیر، نقش های بسیار متنوعی را دریافت کرده است. او در دو فیلم ترسناک و کمدی بازی کرده است. نقش والاک در سری فیلم های احظار و راهبه، شهرت جهانی را برای وی به ارمغان آورده است. گریم خاص نقش والاک، او را به یکی از ترسناک ترین شخصیت های منفی فیلم های ترسناک تبدیل کرده است.

۵ – تیم کوری (Tim Curry) در فیلم “آن” (It 1990)

بازیگران فیلم های ترسناک

بازیگران فیلم های ترسناک

دلقک فیلم it که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است، هنوز هم بچه ها را وحشت زده می کند. اولین بار نقش پنی وایز توسط این بازیگر ایفا شد. او علاوه بر بازیگری، به خوانندگی و آهنگسازی نیز مشغول است. چند سال پیش دچار یک بیماری شد که وی را مجبور کرد بر روی صندلی چرخ دار بنشیند. با این وجود، وی به کار و نوشتن موسیقی به طور فعال ادامه می دهد.

۶ – توبین بل (Tobin Bell) در فیلم اره (۲۰۰۳ Saw)

توبین در فیلم اره، نقش یک دیوانه را بازی می کند که مشهور ترین نقش وی نیز می باشد. او علاوه بر مجموعه فیلم های اره، در بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب نظیر ER، X-Files، Texas Ranger و Walker بازی کرده است.

۷ – وارویک دیویس (Warwick Davis) در فیلم Leprechaun

بازیگران فیلم های ترسناک

بازیگران فیلم های ترسناک

وارویک دیوس یکی از مشهور ترین بازگیران کوتاه قد هالیوود است. قد او ۱۰۷ سانتی متر است. به دلیل استعداد برجسته بازیگری، وی توانسته است نقش های قابل توجه زیادی را دریافت کند. وی در فیلم های جنگ ستارگان، هریپاتر و لپرکان ایفای نقش کرده است.

۸ – نیک کسل (Nick Castle) در هالووین (۱۹۷۸)

نیک کسل یکی از اولین افرادی بود که نقش مایکل مایزر را برعهده گرفت و این کار شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد. سال هاست که نیک در هیچ فیلمی بازی نکرده است، اما فیلمنامه می نویسد و فیلم های خودش را بازی می کند.

۹ – داگ بردلی (Doug Bradley) در فیلم برپاخیزان جهنم

بازیگران فیلم های ترسناک

بازیگران فیلم های ترسناک

داگ در نقش Pinhead در فیلم Hellraiser ظاهر شده است. او در تمامی ۸ دنباله فیلم حضور داشته است. این بازیگر سعی کرد تا در فیلم های دیگر نیز خود را نشان دهد اما همچنان نقش پین هد، چشمگیر ترین کار در کارنامه بردلی است.

۱۰ – جک نیکلسون (Jack Nicholson) در فیلم درخشش (The Shining 1980)

جک نیکلسون در نقش جک تورنس در فیلم درخشش ایفای نقش کرده است. ابتدا رابرت دنیرو و رابین ویلیامز برای این نقش نامزد شده بودند، اما در انتها، این نقش به جک رسید.