تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده با کمک این متد علم داد!

تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده با کمک این متد علم داد!

  • توسط : صادق
  • در : ۱۴۰۰-۰۴-۰۷
  • در : تزئینات منزل

شاخه‌های اکالیپتوس خشک شده، معمولا در ترکیب دسته‌ گل‌های خشک شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. دلیل آن هم این است که این شاخه‌ها می‌توانند بدون هیچ نقصی شکل خود را حفظ کنند و جذابیت خاصی به دسته گل شما می‌بخشند. با این‌که این اکالیپتوس‌ها خشک شده هستند؛ با این وجود هنوز هم مقدار زیادی روغن دارند و استعداد بالایی در جذب گرد و خاک دارند. به همین دلیل تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده، یکی از بایدهای شماست. چرا که گرد و خاک، زیبایی طبیعی اکالیپتوس را از آن می‌گیرد و آن را کدر می‌سازد. اگرچه می‌بایست هنگام تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده ، از مواد مناسبی استفاده کنید تا برگ‌ها را از شاخه جدا نکند و به نمای آن آسیبی نرساند.

مواد مورد نیاز برای تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده

  • سشواری که درجه بندی دارد
  • قلم‌مویی با موهای نرم

گام اول

دمای سشوار خود را بر روی خنک تنظیم کنید.

گام دوم

سشوار را ۱۲ اینچ دورتر از شاخه‌ی اکالیپتوس نگه دارید. برای تمیز کردن اکالیپتوس خشک شده ، نیاز است که تنظیمات سشوار را بر روی فشار هوای پایین تنظیم کنید. با تکان دادن سشوار، کاری کنید که به درستی ذرات گرد و خاک از روی برگ‌ها جدا شده و کاملا از روی گیاه کنار بروند.

گام سوم

تک تک برگ‌ها را با کمک قلم‌مو به آرامی تمیز کنید تا ذرات ریزتر گرد و خاک یا جرم‌هایی که به برگ چسبیده‌اند؛ کاملا از بین بروند. در همین حین از سشوار کمک بگیرید تا تمامی این ذرات را از روی برگ‌ها کنار بزند.