زندگی نامه جان سینا (John Cena)

زندگی نامه جان سینا (John Cena)

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • در : بیوگرافی ورزشکاران

جان سینا John Cena کشتی گیر (کشتی کج) حرفه ای است که در سال ۲۰۰۴ قهرمان WWE ایالات متحده شد و از آن زمان فعالیت خود را به فیلم و تلویزیون گسترش داده است. در ادامه زندگی نامه جان سینا را با هم می خوانیم.

جان سینا کیست؟

جان سینا یک کشتی گیر حرفه ای، بازیگر و شخصیت تلویزیونی است. او خودش را “Prototype” نامید و عنوان UPW را در سال ۲۰۰۰ به دست آورد. در سال ۲۰۰۱، برای کار در کشتی دره اوهایو قراردادی را امضا کرد. در فوریه ۲۰۰۲ مدعی عنوان سنگین وزن OVW شد و در ژوئن همان سال، کار در WWE را آغاز کرد. دو سال بعد، او قهرمان ایالات متحده در این رشته شد. این کشتی کج کار، از زمان انتشار آلبوم هیپ هاپ خود و حضور در فیلم و تلویزیون، برند خود را گسترش داده است.

زندگی نامه جان سینا

زندگی نامه جان سینا

اوایل زندگی

جان فلیکس آنتونی سینا در ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ در وست نیوبوری در ماساچوست متولد شد. دومین پسر خانواده.

در سنین پایین، سینا اشتیاق به ورزش را نشان داد. در سن ۱۵ سالگی، او یک بدنساز و ورزشکار معمولی بود. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، برای ادامه تحصیل در کالج اسپرینگفیلد در ماساچوست برای تحصیل در رشته های فیزیولوژی و ورزش رفت.

در سال ۲۰۰۰، علی رغم میل پدرش ماساچوست را ترک کرد و به دنبال زندگی جدید در کالیفرنیا به عنوان بدنساز بود. اما این کار برای او آسان نبود. او فقط ۵۰۰ دلار در جیب خود داشت تا بتواند سفر کند و رویای خود را دنبال کند. برای رسیدن به اهداف، او حوله ها و توالت فرنگی را در یک سالن بدنسازی در ساحل ونیز تمیز می کرد.

کشتی

نقطه عطف زندگی وی، در اوایل سال ۲۰۰۰ رخ داد که در آن در طی مکالمه با یک کشتی گیر در باشگاه تشویق شد تا در کلاس های Ultimate Pro Wrestling یا UPW شرکت کند که یک شرکت توسعه یافته سرگرمی جهانی کشتی (WWE) سابق بود.

به عنوان یک کشتی گیر، پیشرفت سینا سریع بود. خود را Prototype می نامید. جان سینا جاه طلب، در ۲۷ آوریل ۲۰۰۰، عنوان UPW را کسب کرد. سال آینده، سینا توجه مدیران WWE را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۰۱، جان با این شرکت قراردادی را امضا کرد تا در OVW فعالیت کند.

زندگی نامه جان سینا

زندگی نامه جان سینا

شروع کار در WWE و قهرمانی

جان عنوان قهرمانی OVW سنگین وزن را در فوریه ۲۰۰۲ بدست آورد. سپس در ماه ژوئن اولین بازی WWE خود را انجام داد. دو سال بعد، در مارس ۲۰۰۴ جان سینا قهرمان WWE شد و توانست با شکست The Big Show و Wretlemania XX قهرمان شود.

در سال های بعد، جان سینا قهرمانی ها و عناوین زیادی را بدست آورد. در سال ۲۰۰۷، او اولین کشتی گیر بود که تا به امروز در برابر Umaga به پیروزی رسیده بود.

موسیقی و تلویزیون

از طریق WWE، سینا در فیلم های اکشن The Marine (2006) و Round (2009) 12 بازی کرد. داستان فیلم دوم درباره کشتی گیری است که سعی در نجات نامزد خود از یک باند تروریستی در نیواورلئان دارد.

آلبوم You cant’s see me

علاوه بر این، جان سینا که مدت هاست به فرهنگ هیپ هاپ علاقه دارد، آلبوم رپ خود به نام You cant’s see me را در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد که فروش آن در فروشگاه ها رکورد زد.

Trainwreck

در سال ۲۰۱۵، جان سینا به دلیل مهارت بازیگری در کمدی Trainwreck به کارگردانی جود آپاتو، مورد تحسین قرار گرفت. وی در مصاحبه با Business Insider گفته است که “من این شانس را پیدا کردم تا حس شوخ طبعی خود را به جهان نمایش دهم و در عین حال با این مرد کلاهبردار که ضعیف است، بازی کنم. در زندگی واقعی من یک مرد بسیار احساسی هستم”. بعدا در همان سال او در کمدی خواهران تینا فی ایمی ظاهر شد و همچنین نقش کوچکی در Daddy’s Home داشت.

Are you smarter than a fifth Grader

همچنین در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که جان سینا نسخه جدیدی از نمایش بازی Are you smarter than a fifth grader را بازی خواهد کرد. نقشی که قبلا متعلق به جف فاکسورای کمدین بود. سینا پیش از اولین حضور در ماه ژوئن، به شباهت های بین تماشاگران سرگرمی به عنوان یک کشتی گیر و به عنوان یک شخصیت تلویزیونی اشاره کرد و گفت، آخرین نسخه این نمایش بیشتر روی بچه ها تمرکز می کند تا بزرگسالان.

زندگی نامه جان سینا

زندگی نامه جان سینا – جان و الیزابت

زندگی شخصی

جان سینا در سال ۲۰۰۹ با الیزابت هوبردو ازدواج کرد. در سال ۲۰۱۲ این زوج از یکدیگر طلاق گرفتند که خبر آن در رسانه ها پخش شد. سرانجام در ژوئیه همان سال حل و فصل شد.

در سال ۲۰۱۲، جان سینا دوستی با نیکی بلا، فوق ستاره WWE را آغاز کرد. در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۱۷، پس از شکست دادن Miz و Maryse در مسابقه تیمی در Wrestlemania 33، به نیکی پیشنهاد ازدواج داد. سینا و بلا نامزدی خود را در آوریل ۲۰۱۸ به پایان رساندند. قبل از جدایی طرفین به توافق رسیذه بودند. جان سینا درباره علت جدایی چیزی فاش نکرده است.

در سال بعد، او با شای شریعت زاده وارد رابطه شده و نامزد کرده اند.