چگونه دکوراسیون مراسم عروسی را طراحی کنیم؟

چگونه دکوراسیون مراسم عروسی را طراحی کنیم؟

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • در : تزئینات عروسی

با مطلبی دیگر در مورد تزئین مراسم عروسی در خدمت شما هستیم. همانطور که گفتیم، مراسم عروسی یکی از بهترین جشن های هر انسانی در طول عمر خود است. بنابراین نحوه چیدمان وسایل و زیبایی فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی چنده ایده برای طراحی دکوراسیون عروسی خواهیم پرداخت.

استفاده خلاقانه از فرش ها

طراحی دکوراسیون عروسی

اگر به دنبال ایده هایی هستید که فضای عروسی را شاداب می کند، از زمین شروع کنید. می توانید باور کنید یا نه، اما کف محل پذیرایی شما می تواند به طور چشمگیری بر فضای کلی تأثیر بگذارد. برای منطقه ای که احساس می کنید باید فضایی دنج و دلپذیر داشته باشد، فرش ها را روی هم یا در کنار هم در ورودی یا در یک سالن اختصاصی پهن کنید. فرش هایی که متناسب با طرح رنگی شما باشند، موضوع را به روشی عملی و عمدی اجرا می کنند.

دیوار نوشیدنی سلف سرویس

طراحی دکوراسیون عروسی

نوشیدنی های سلف سرویس ممکن است که ترند جدید در عروسی ها باشند و از این نظر که می تواند میهمانان را در طول شب سرگرم کند، ایده جالبی است. مانند یک دیوار دسر و شیرینی، یک دیوار نوشیدنی می تواند یک نقطه تمرکز اصلی در محل پذیرایی شما باشد. این کار باعث می شود تا میهمانان اینکه در صف منتظر دریافت نوشیدنی به صورت سلف سرویس باشند، زودتر نوشیدنی خود را انتخاب کنند. به علاوه هنگامی که با سایر قطعات تزئینی مانند طاق بادکنک، دسته های گل یا یک علامت مونوگرام همراه باشد، به طور شگفت انگیزی خود نمایی می کند.

استفاده از تراریوم

طراحی دکوراسیون عروسی

طراحی دکوراسیون عروسی

اگر خیلی به استفاده از گل و گیاه به عنوان المان اصلی در چیدمان جشن ها نیستید، می توانید از تراریوم ها استفاده کنید. تراریوم ها به محفظه های شیشه ای گفته می شود که درون آن را خاک و گل و گیاه تشکیل می دهند. تراریوم ها به نوعی جمع و جور بوده و زیبایی خاصی به دکوراسیون می دهد. محفظه شیشه ای می تواند رو باز و یا کلا بسته باشد. می توانید داخل ان ها از گیاهانی مانند اکالیپتوس، برگ زیتون، کاکتوس و یا هر چیز دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

اجزاء روی میز را ترکیب کنید

طراحی دکوراسیون عروسی

شاید گل آرایی به تنهایی برای چیدمان ایده آل دکوراسیون میز شما کافی نباشد. اگر می خواهید رو میزی های جالبی داشته باشید، ظروف چینی را برای اضافه کردن عمق وسایل در آن قرار دهید. افزودن بشقاب های زاویه دار و یا گرد جزئیات ساده ای است که از نظر زیبایی تأثیرگذار خواهد بود.

استفاده از ظروف شیشه ای رنگی

طراحی دکوراسیون عروسی

طراحی دکوراسیون عروسی

می توانید به جای اینکه تمام بودجه دکوراسیون مراسم خود را صرف خرید قطعات اصلی کنید، بخشی از آن را به خرید و یا اجاره لوازم اضافی مانند ظروف شیشه ای رنگی در نظر بگیرید. این کار باعث می شود تا میز های پذیرایی شما با کمترین کار ممکن زیبا و دلپذیر به نظر برسد.