طرز تهیه ساندویچ بستنی بزرگ

طرز تهیه ساندویچ بستنی بزرگ

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • در : دسر و پیش غذا

در این آموزش قصد داریم تا طرز تهیه ساندویچ بستنی بزرگ ساده را به شما عزیزان یاد دهیم. در ساندویچ بستنی ها معمولا از کیک یا ویفر استفاده می شود. ما از کیک شکلاتی مخلوط استفاده خواهیم کرد. می توانید آن را به عنوان دسر یا هر چیز دیگری در انواع جشن ها و میهمانی ها سرو نمایید.

مواد لازم

  • اسپری آشپزی
  • ۱ بسته کیک شکلاتی مخلوط (به علاوه مواردی که بر روی جعبه آن نشوته شده است)
  • ۲  عدد یا یکی و نصفی بستنی وانیلی طبیعی (البته بسته به سلیقه هر نوع بستنی را می توانید انتخاب کنید)

طرز تهیه ساندویچ بستنی بزرگ

فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. دو ظرف پخت و پز به اندازه های ۲۳ سانتی متر و ۳۳ سانتی متری را با کاغذ پوستی بپوشانید. بگذارید کاغذ ها در سمت عرض (قسمت طولانی تر) ظرف به سمت بالا باشند. با اسپری روغنی هر دو ظرف را چرب کنید. در یک کاسه بزرگ، مخلوط کیک را طبق دستور العمل نوشته شده روی بسته آماده کنید. سپس مخلوط را بین دو ظرف تقسیم کنید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه داخل فر بپزند. سپس از افر بیرون آورده و بگذارید تا کاملا سرد شوند.

با استفاده از پشت قاشق، سوراخ هایی به اندازه تقریبا ۱٫۵ سانتی متر را در ظرف به صورت ۴ تایی و ۳ تایی به صورت متناوب و در جهت افقی ایجاد کنید.

کیک ظرف دیگر ار در یک بشقاب بزرگ قرار دهید و بگذارید و بستنی وانیلی را روی آن گذاشته و کاملا پخش کنید تا یک لایه یکنواخت تشکیل شود. سپس کیک سوراخ شده را روی بستنی گذاشته و به آرامی فشار دهید. بستنی های بیرون زده در کناره ها را با استفاده از یک کاردک یا قاشق صاف کنید. حال به مدت حداقل ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا سرد شود. بستنی آماه است و می توانید آن را با تزئینات دلخواه سرو نمایید.