پاک کردن ماژیک رنگ ثابت از روی تخته وایت‌ برد با تکنیک علم داد!

پاک کردن ماژیک رنگ ثابت از روی تخته وایت‌ برد با تکنیک علم داد!

  • توسط : صادق
  • در : ۱۴۰۰-۰۴-۰۹
  • در : خانه داری

ماژیک‌های رنگ ثابت، دارای جوهری هستند که به دلیل ثابت بودن رنگ آن، نباید بر روی تخته‌های وایت برد استفاده شود. از آن‌جایی‌که ماژیک‌های رنگ ثابت شباهت زیادی با ماژیک‌های وایت برد دارند؛ بسیاری این دو را اشتباه گرفته و به اشتباه از ماژیک رنگ ثابت بر روی تخته وایت برد استفاده می‌کنند. پاک کردن ماژیک رنگ ثابت از روی تخته وایت‌ برد، در صورتی که با روش آن آشنا نباشید، با مشکل مواجه خواهد شد. از سویی، ماژیک رنگ ثابت را نمی‌توان با پاک کنِ تخته تمیز کرد. حال باید چه کرد؟ با کمک این محصولات پیشنهادی علم داد، به سادگی می‌توانید تخته را تمیز کنید؛ بدون آن‌که هیچ لکه‌ای بر روی آن باقی بماند.

مواد مورد نیاز برای پاک کردن ماژیک رنگ ثابت از روی تخته وایت‌ برد

  • ماژیک وایت برد
  • دستمال
  • شیشه شوی یا شوینده‌ی مخصوص تخته وایت برد

گام اول

برای پاک کردن ماژیک رنگ ثابت از روی تخته وایت‌ برد؛ نیاز است با کمک ماژیک تخته وایت برد یا ماژیک‌های پاک‌شدنی، بر روی کلمات بنویسید. این ماژیک حاوی مواد پاک‌‌شدنی‌ست و جوهر ماژیک رنگ ثابت را در خود حل می‌کند. معمولا در این زمینه، ماژیک‌ وایت بردی به کارتان می‌آیند که بوی زیادی می‌دهند. ماژیک‌هایی که بوی کمی می‌دهند، نمی‌توانند به خوبی جوهر را در خود حل کرده و موجب تمیز شدن تخته گردند.

گام دوم

پس از چند لحظه، با یک دستمال میکروفایبر یا پارچه‌ِ‌ی تمیز تخته را تمیز کنید. اگر هنوز لکه‌ی ماژیک باقی مانده است، همین الان بروید سراغ گام سوم. اجازه ندهید جوهر ماژیک وایت‌برد خشک شود؛ وگرنه کارتان با دردسری مضاعف همراه خواهد بود.

گام سوم

می‌توانید شیشه شوی یا شوینده‌ی مخصوص تخته وایت برد را بر روی تخته اسپری کنید و سپس آن را با دستمال میکروفایبر یا پارچه‌ی تمیز پاک کنید. حالا تخته را با یک پارچه‌ای که کمی با آب نم‌دار شده است، تمیز نمایید. در قدم بعدی، تخته می‌بایست کاملا با دستمال یا یک حوله‌ی تمیز دیگر پاک و تمیز شده باشد.

اخطار!

هرگز از شوینده‌های خشن برای وایت برد استفاده نکنید.