پیشگویی مقارنه مشتری و زحل

پیشگویی مقارنه مشتری و زحل

  • توسط : محسن تقی زاده
  • در : ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • در : دانستنیها هوا و فضا

از زمان های گذشته مردمیان بسیاری با توجه به حرکات و تغییرات ستارگان و سیارات دست به پیشگویی و غیب گویی می زدند و از احوال و شرایط آینده خبر می دادند همچون؛ زلزله، قحطی و خشکسالی، از آمدن مسیح گرفته تا به آخر رسیدن تمدن انسانی. از آخرین باری که مشتری و زحل چنین مقارنه نزدیک با یک دیگر داشتند ۸۰۰ سال گذشته است و بر این اساس ما می خواهیم پیشگویی مقارنه مشتری و زحل را از زبان بزرگان با شما درمیان بگزاریم.

در باب تولد عیسی مسیح آمده است که سه مرد دانا از سرزمین پارس به آسمان نگریستند و از احوال آسمان ها و زمین به پیشگویی مقارنه مشتری و زحل پرداختند و از تولد منجی الهی گفتند سپس به بیت المقدس رفتند تا با شاه هاروت در میان بگزارند سپس شاه مشاورانش را احضار کرد و گفت بر اساس پیشگویی ها مسیح در بتلهم متولد خواهد شد.

پیشگویی مقارنه مشتری و زحل

پیشگویی مقارنه مشتری و زحل – پیش بینی تولد مسیح

شیخ مفید چنین پیش بینی کرده است؛ هرگاه زحل و مشتری در یک برج گرد آیند، دنیا در بیشتر حالات دگرگون می‌شود، و کارهای مردم دگرگون می‌شوند، و شورشیان از همه سو، به‌ویژه از گیلان و دیلمها و اکراد، می شورند و مردم را می‌کشند، کشتاری سخت، و کار بر مردم از ترس و مشکلات سخت می‌شود، و رذیلان و فرومایگان جایگاه بلند می یابند، سرشت های همۀ مردمان دگرگون می‌شوند و از آنان شرم و انسانیّت می‌رود و هر کدام بر دیگری حرص می ورزند، و در ایشان، به‌ویژه زنان، تباهی، انداختن زایندگان فرزندان حرام را، ریختن خونها، کشتن و گرسنگی افزوده می‌شود.

شیخ احمد بونی نیز گفته است؛ “هر گاه زحل با مشتری نزدیک شود، جنگ در سرزمین ها فراگیر می‌شود و پادشاهی از پادشاهان دنیا و زمین می‌میرد.”

پیشگویی مقارنه مشتری و زحل

پیشگویی مقارنه مشتری و زحل

در یکی از کتاب های اروپایی از جان کیس، دانشجوی فیزیک و ستاره شناسی قرون وسطا در سال ۱۶۸۲، نیز از پیشگویی مقارنه مشتری و زحل سخن گفته شده است که به اختصار بیان می کنیم؛

“صدای آسمان ها، پیامبران خداوند، با صدای بلند در گوش من می خوانند و از مشکلات بزرگ و دشواری های بسیار می گویند و از فجایعی که بر ما نازل می شوند، و من نمی توانم از شما پنهان کنم که خداوند چه می خواهد بکند حال برای آنکه قصد خداوند متعال را بیان کنم، ماه ، خورشید و ستارگان در جایشان استوار باقی می مانند، مشتری و زحل با یکدیگر ملاقات کرده اند، بیماری ها و خشکسالی بر می خیزد، سه سر بلند می شوند و سه راه نمایان می شود که دوتای آن ها باقی نمی ماند، یکی از پیام آوران خداوند (اجرام آسمانی) به من گفت که ناقوس جنگ از سرزمین های غربی بر می خیزد که خانه ها را ویران می کند سپس چهار باد بر می خیزد از چهار گوشه جهان و در تمام جهان گسترش می یابد. زنان در جای مردان می ایستند و دست هایشان را باز می کنند تا از فرزندانشان دفاع کنند پیام رسانان بهشت، تیتان و لوسینا به من می گویند که جدال های مذهبی بسیاری خواهد بود، بیماری های سخت، گریبان گیر مردمان می شود مخصوصا مردمان فرانسه، ناپلس، اسپانیا و انگلیس را، و هم چنین تمام جهان را، در بر می گیرد. خبر دیگر از لوسینا است که به من می گوید از شورش ها و آشوب ها میان مردمان، علیه حاکمانشان، به دلیل کم شدن نان و بی برکت شدن تجارت ها، همه این ها بعد از یک شب و روز تاریک خواهند بود که دو نور بهشتی دچار کسوف می شوند. منجی های ما می گویند که قبل از نابودی جهان، جنگ و شایعه های جنگ خواهد بود و من به شما اطمینان می دهم که اینجا تغییرات بزرگی رخ خواهد داد، ستاره جدیدی متولد شده که بر تمام جهانیان آشکار خواهد بود همانطور که در روز تولد منجی مان (عیسی مسیح) بود درست قبل از تولد او مقارنه مشتری و زحل رخ داد.

بر اساس گفته های تیکو براهه، که نخستین هم نشینی مشتری و زحل در ۸۰۰ سال پس از پیدایش جهان بود، او با خدا راه می رفت و ۳۶۵ سال عمر کرد و در آن مدت کلیسای خداوند محفوظ ماند. دومین هم نشینی مشتری و زحل، در دوران نوح بود، در ۱۶۰۰ سال پیدایش جهان، که جهان ویران شده بود. سومین هم نشینی، در دوران موسی رخ داد در ۲۴۰۰ سال جهان، که سال رهایی مردمان خدا از فرعون های مصر بود. چهارمین هم نشینی، در ۳۲۰۰ سال جهان مصادف بود با پادشاهی سلیمان بر اسراییل که معبدی برای مردمان خداوند ساخت، پنجمین هم نشینی مشتری و زحل در سال ۴۰۰۰ جهان، در زمان تولد مسیح رخ داد که برای توبه و بازگرداندن مردمان آمده بود. ششمین مقارنه در ۴۸۰۰ سال جهان مصادف بود با دروان حکومت چارلز کبیر که باعث رشد و شکوفایی کلیسای خداوند شد. هم نشینی مشتری و زحل در هر ۸۰۰ سال رخ داده و از ابتدای آن انقلاب بوده است و این بار ممکن است زمان آن باشد که خداوند، مردمان خویش اعم از یهودی و غیر یهودی را متحد می کند و همه آن ها یک ذهن خواهند داشت و یک قلب و یک گروه و نیز، یک چوپان خواهند داشت. زمان در حال نزدیک شدن است ما ممکن است آن را درک کنیم اگر به ستاره ای که این مقارنه بزرگ را راهبری می کند توجه کنیم در انقلاب بزرگ بعدی، که در ۸۰۰ سال آینده خواهد بود و آن نابودی کامل جهان است و همه چیز و همه کس در هرج و مرج و اغتشاش خواهند ماند.”

این هم نشینی کم یاب این دو سیاره هر ۸۰۰ سال یکبار اتفاق می افتد و از قدیم الایام نشان دهنده اتفاقات و رویدادهای شگرف و عظیم در جهان بوده است حال باید صبر کینم و ببینیم که سخنان و متون در مورد، پیشگویی مقارنه مشتری و زحل تا چه درست است.