تست هوش تصویری همراه با جواب

تست هوش تصویری همراه با جواب

  • توسط : صادق
  • در : ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • در : معما و تست هوش

در این پست معما ها و تصاویری آورده شده است که حاوی نکاتی ریز هستند. شما باید بتوانید با قدرت تفکر و استدلال خود، جواب معما را با استفاده از آن نکات پیدا کنید. در ادامه چندین معما و تست هوش تصویری برای شما تهیه کرده ایم.

معما شماره ۱

این پسر بچه در یک اتاق گیر افتاده است و باید از آن خارج شود. در دواتاق یک میز، صندلی و دو درب وجود دارد. در پشت یکی از درب ها یک شیر بسیار گرسنه وجود دارد و در پشت درب دیگر تونل شیشه ای وجود دارد که به دلیل نور خورشید بسیار گرم شده و عبور از آن ممکن نیست. او باید چگونه از این اتاق فرار کند؟

معما شماره ۲

تست
بیشتر بخوانید : تست هوش تصویری جالب (۲)

شماره محل پارکی که ماشین در آن قرار دارد چند است؟

معما شماره ۳

جک در یک سلول زندانی شده است که کف آن از خاک تشکیل شده است. پنجره سلول در ارتفاع بالایی قرار دارد و جک نمی تواند به آن برسد. در اتاق چیزی به جز یک بیل وجود ندارد. جک هیچ آب و غذایی ندارد و دو روز فرصت دارد تا از زندان فرار کند. در غیر این صورت خواهد مرد. جک پگونه از این سلول فرار کند؟ (حفر تونل راه حل نیست زیرا بیش از دو روز طول می کشد.

معما شماره ۴

خانم اسمیت به پلیس مراجعه کرد تا گزارش سرقت گردنبند عتیقه خود را گزارش دهد. وقتی پلیس به محل حادثه می رسد، به جز پنجره شکسته نمی تواند اثر دیگری از راه ورود به خانه پیدا کند. فضای خانه کاملا نامرتب بود. وسایل در اطراف پراکنده بودند و رد پاهایی روی زمین وجود داشت. روز بعد، پلیس خانم اسمیت را بازداشت کرد. به نظر شما پلیس چگونه به این نتیجه رسید؟

.

.

.

.

پاسخ معما شماره ۱

او باید تا شب منتظر باشد تا خورشید غروب کرده و تونل شیشه ای خنک شود.

پاسخ معما شماره ۲

اگر اعداد را از سمت رانندگان هنگامی که می خواهند وارد محل پارک شوند بخوانیم، اعداد ۹۱ – ۹۰ – ۸۹ – ۸۸ – ؟ – ۸۶ خوانده می شود. بنابراین شماره محل پارک مورد نظر عدد ۸۷ است.

پاسخ معما شماره ۳

تست هوش تصویری

تست هوش تصویری

با استفاده از بیل، جک توده خاکی زیر پنجره ایجاد کرده و از طریق پنجره فرار می کند.

پاسخ معما شماره ۴

خانم اسمیت به پلیس دروغ گفته است. زیرا اگر شیشه از بیرون شکسته می شد، خورده های شیشه به داخا خانه می افتادند. اما شیشه از داخل اتاق شکسته شده است.