فناوری فوق العاده ای که به مردم کمک می کند تا ابد زندگی کنند

فناوری فوق العاده ای که به مردم کمک می کند تا ابد زندگی کنند

  • توسط : محمد رضا مددی
  • در : ۱۳۹۹-۰۷-۲۱
  • در : اخبار تکنولوژِی

از آنجا که بشر برای اولین بار فهمید که ما محکوم به مرگ هستیم، به دنبال جاودانگی بوده است – از طریق دین، کارهای بزرگ یا تولید فرزندان برای انتقال ژن های خودخواهانه خود به آینده و سپس کسانی هستند که معتقدند مرگ برای افراد دیگر است.

طبق تحقیقات Orbis، مصرف کنندگان ۴۳ میلیارد دلار (۳۳ میلیارد پوند) برای محصولات ضد پیری در سال ۲۰۱۸ هزینه کردند – از کرم های ضد چروک مبتنی بر اسید لاکتیک گرفته تا قرص های پپتید کلاژن و قرص های آنتی اکسیدان ضد اکسیدان Q10. تحقیقات انجام شده توسط Pitchbook تخمین می زند که ۵۵۹ میلیون دلار سرمایه بالایی در سال ۲۰۱۷ در شرکت های ضد پیری آمریکا سرمایه گذاری شده باشد. این موارد شامل BioTime مستقر در کالیفرنیا است که در حال توسعه روش های درمانی با استفاده از سلول های بنیادی جنینی برای بازسازی عملکرد سلول و بافت است. CohBar، در حال ویرایش ژنوم میتوکندری برای تنظیم متابولیسم و مرگ سلولی است. و شرکت خواهر گوگل Calico که ۲٫۵ میلیارد دلار بودجه برای تحقیق در مورد راه حل های بیماری های وابسته به سن دارد.

ریچارد سیو، رئیس تحقیقات پیری در کالج کینگ لندن، توضیح می دهد: “همه به دنبال یک قرص جادویی هستند که پیری را درمان کند.” “حقیقت این است که، تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی واقعی ترین راه برای افزایش زندگی شما است. با بزرگتر شدن نمی توانید فقط اینها را قبول کنید. شما باید از جوانی شروع کنید – ما از لحظه تولد در حال پیر شدن هستیم. ”

البته، رژیم و ورزش به تنهایی انسان را قادر به دستیابی به جاودانگی نمی کند. ما از دانشمندان و استارتاپ هایی که سعی در جلوگیری از زمان دارند، مشخصات می گیریم.

محافظت از سلولهای عصبی

فناوری برای جاودانگی

فناوری برای جاودانگی

 

مکمل Elysium Health’s Basis حاوی ماده ای شیمیایی به نام نیکوتینامید ریبوزید، نوعی ویتامین B است. این ماده به آنزیمی به نام نیکوتینامید آدنین دینوکلئوتید یا NAD + تبدیل می شود که در متابولیسم، پیری سلول و محافظت از سلول های عصبی نقش دارد. سطح NAD + با گذشت زمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد. برخی مطالعات نشان می دهد که این دارو باعث می شود موش های مسن جوان تر به نظر برسند و عمل کنند و می تواند بیماری های مربوط به سن را کاهش دهد. هیچ آزمایشی برای انسان قطعی نبوده، اما حداقل ۲۱ آزمایش در راه است.

تحقیقات رژیم غذایی

فناوری برای جاودانگی

فناوری برای جاودانگی

 

کنی ویلسون، محقق، مگس ها را در انستیتوی تحقیقات باک در باک، قدیمی ترین آزمایشگاه تحقیقاتی ضد پیری مستقل جهان مشاهده می کند که در سال ۱۹۹۹ در نواتو، کالیفرنیا تاسیس شد. دانشمندان در این موسسه کار با مگس میوه، ژن FOXO را شناسایی کردند که به جوانان کمک می کند تا خود را با تغییرات رژیم وفق دهند، اما متابولیسم افراد مسن را مختل می کند – هم برای مگس میوه و هم برای انسان. کار بر روی این ژن ممکن است به شما کمک کند تا توضیح دهد که چرا محدودیت رژیم غذایی باعث افزایش طول عمر در چندین گونه از جمله انسان می شود.

انجماد برودتی

فناوری برای جاودانگی

فناوری برای جاودانگی

 

آلکسی سامیکین متخصص فرانسوی روس در مقابل دو کانتینر نگهداری اجساد یخ زده در یکی از دو مرکز KrioRus در مسکو ایستاده است. سامیكین قصد دارد ساكن آینده این اتاق باشد – در حالی كه بنیانگذار PayPal پیتر تیل و دانشمند رایانه ری كورزویل در مراكز مشابه آمریكا رزرو شده اند. از آنجایی که این افسانه شهری پدیدار شد که مغز والت دیزنی به امید انجمنی که روزی می تواند دوباره متحرک شود، منجمد شده است، ایده های موجود در زمینه Cryonics به اندازه تصویب علمی، مورد توجه مردم قرار گرفته است.

ذغال
بیشتر بخوانید : ذغال فعال چیست؟

درک DNA

 

تکنسین آزمایشگاه استیو هویلند در فروشگاه Biobank DNA انگلیس در استوکپورت کار می کند – یکی از بسیاری از مخازن زیستی در سراسر جهان که نمونه های بیولوژیکی را برای استفاده در تحقیقات، به ویژه ژنومیک ذخیره می کند. مطالعه Biobank انگلیس ۵۰۰۰۰۰ داوطلب (از ۴۰ تا ۶۹ سال هنگام ثبت نام در سال ۲۰۰۶) را به مدت حداقل ۳۰ سال دنبال می کند. در پروژه های مشابه ارتباط بین طول عمر والدین و خطر ابتلا به بیماری مرتبط با سن در کودکان مشخص شده است. تغییرات خرد ساختاری مغزهای پیر را توصیف کرد. نشان داده شده است که ساختار کروموزوم بر طول عمر تأثیر دارد و ژن های موثر بر پیری را شناسایی کرد.

جایگزینی اندام ها

 

این چاپ سه بعدی یک دست هست، که توسط شرکت مهندسی پزشکی ایتالیا Skorpion Medical ایجاد شده، نمونه ای از پیشرفت در ساخت نمونه اولیه فناوری کمکی برای افراد مسن است – از دستگاه های شخصی برای بیماران آرتروز، از طریق واکرها و سمعک ها، به HU-GO 3D صندلی چرخدار چاپی Skorpion Medical کاشت های ارتوپدی و ارتودنسی منحصر به فردی را برای حمایت یا جایگزینی اندام های آسیب دیده یا دندان های خراب چاپ می کند و می تواند اندام هایی را برای کمک به آماده سازی جراحان قبل از عمل مدلسازی کند.

پیری کند بافت

 

ژاپن در اواخر دهه ۱۹۷۰ اولین سونای برودتی را افتتاح کرد. اکنون کلینیک Cryomed در توکیو یکی از صدها کلینیک خصوصی در سراسر جهان است که سرما درمانی را ارائه می دهد. با الهام از بسته های یخی که روی بافت متورم قرار گرفته اند و التهاب را کاهش می دهند و عمل جراحی کرایو – استقرار سرمای شدید برای از بین بردن تومورها یا بافت های بیمار – یک سونای ساندویچ شامل یک حمام سه دقیقه ای در نیتروژن مایع است و دمای زیر ۱۰۰- درجه سانتیگراد تولید می کند. هدف این است که متابولیسم را تسریع کرده، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و پیری کند بافت را کاهش دهد.

سونا ماورا بنفش

فناوری برای جاودانگی

فناوری برای جاودانگی

 

کلاژن
بیشتر بخوانید : کلاژن چیست؟

Hocatt Ozone Sauna که توسط مهندس آندره اسمیت مستقر در گوانگژو اختراع شده است، قبل از غرق شدن محفظه با استفاده از روش Hyperthermic Ozone Carbonic Acid Transermermal، انفجار بخار غنی از دی اکسید کربن را به داخل یک اتاقک به سبک حمام ترکی باز می کند. نور ماورا بنفش و ازن، آلوتروپ مولکول اکسیژن است. ازن سابقه طولانی به عنوان تقویت کننده ضد التهاب و سیستم ایمنی بدن دارد. تحقیقات نشان می دهد که با کاهش رادیکال های آزاد در میتوکندری سلول، ممکن است خاصیت ضد پیری داشته باشد.

حفظ سلول های بنیادی

 

اتاق نگهداری موش در موسسه Leibniz-Fritz Lipmann در Jena، اولین مرکز آلمان در زمینه مطالعه طول عمر، نقشی اساسی در شناسایی سوئیچ ژنی مشترک بین موش ها و انسان ها دارد که می تواند پروتئینی تولید کند که به متابولیسم و پیری آسیب می رساند. موش ها سریعتر – اما می توانند از طریق رژیم غذایی کم کنترل شوند. تحقیقات اصلی در این موسسه (روی موش ها و ماهی ها) بر پیری سلول های بنیادی متمرکز است – سلول های اساسی و غیرمستقیم موجود در بدن که اندام و بافت را حفظ می کنند اما با گذشت زمان کاهش می یابند.